DK  ENG

Dansk Kultur Institut

 

NYHED 30. maj 2016

 

Kulturinstituttet får ny visuel identitet

 

 

I samarbejde med designbureauet Kontrapunkt har vi gennem det seneste års tid arbejdet på at fokusere vor kommunikation og nytænke den visuelle identitet. Kulturinstituttets nye logo, som er et dannebrogsrødt bogstavlogo med et nordisk udtryk, visualiserer dialog og gensidig inspiration kulturer og mennesker imellem.

 

Logoet er baseret på kerneværdier i Kulturinstituttets arbejde såsom nysgerrighed, gehør, musikalitet og handlekraft. Logoet understøtter vores strategiske fokus på at skabe forståelse for dansk og international kultur. Dette gør vi i dialog med vore partnere og sammen skaber vi nye indsigter og nye netværk. 

 

Samtidig har vi justeret på navnet og vil i daglig tale kalde os for Dansk Kulturinstitut.

 

Fremover kan du følge Kulturinstituttets aktiviteter på vores nye hjemmeside www.danishculture.com der er bygget op om en samlende global fortælling på tværs af landesites. Med den nye platform ønsker vi at formidle værdien af danske bidrag til internationale samarbejder og gerne inspirere samt skabe debat.

 

Mens vi arbejder på at få alle vore Institutters hjemmesider over på det nye site, vil dette site stadig være aktivt.

 

 

 

 

Institutterne

 

Læs vores nyhedsbrev

 

 

  

 

Besøgsprogrammer

 

 

 

 

ANDRE DKI SITES

Dinamica Dinamarquesa 

Cocreatenow.org

Culturability.lv

Canal Curumin

Cicloarts.net